Unitat de Gestió de PDI: Convocatòria per a sol·licitar l'avaluació de l'activitat docent (Funcionaris)
CONVOCATÒRIA DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT PER A SOL·LICITAR L'ACTIVITAT DOCENT (2020)
A fi de possibilitar el procés d'avaluació dels mèrits docents del Professorat funcionari de carrera, pertanyent als cossos docents universitaris en aplicació del que s'estableix en la Llei 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, el Reial decret 1086/1989, de 28 d'agost, sobre retribucions del professorat universitari i la normativa que desenvolupa els citats preceptes, el personal funcionari de carrera dels cossos docents universitaris que tinga dret a sol·licitar l'avaluació de l'activitat docent, podrà portar-ho a efecte mitjançant la sol·licitud que emplenaran a través de l'UACloud-Campus Virtual, des de l'endemà al de la publicació de la Resolució de la Convocatòria en el Butlletí Oficial de la Universitat d'Alacant (BOUA) i fins al 31 de desembre de 2020.
Les sol·licituds a l'efecte de l'avaluació de l'activitat docent es presentaran a través de l'UACloud-Campus Virtual, eAdministración, Tràmits, Docència i Investigació, Avaluació de Trams Docents, des del 01.12.2020 al 31.12.2020.