Pla de comunicació del Servei de Gestió de Personal. Servei de Gestió de Personal

Universitat d'Alacant. Pàgina d'iniciServei de Gestió de Personal
Saltar idiomas
Saltar iconos
Saltar cabecera
Servei de Gestió de Personal

Saltar contenido

Pla de comunicació del Servei de Gestió de Personal

L'informe d'Avaluació de riscos psicosocials va posar de manifest la necessitat i importància de conscienciar al personal de la UA perquè assumisca una cultura preventiva que afavorisca un clima laboral favorable. Una de les metes que es proposen en aquest estudi és l'existència d'un Pla de Comunicació que afavorisca el trànsit de la informació que es genera en la UA i en el propi Servei.

En aquesta pàgina s'enllaçarà la informació que baix diferents aspectes considerem d'interès per al personal del Servei de Personal, amb l'objectiu d'afavorir la seua actualització en la informació per a una millor prestació del seu treball i una millora en les relacions personals. Igualment, es crea una llista de distribució de Comunicats Interns que la Prefectura d'Àrea de RR.HH. remetrà quan es produïsquen notícies d'interès per al conjunt del personal del Servei.

També s'ha elaborat un document que arreplega el Pla de Comunicació Interna amb la finalitat de que s'utilitze com a eina general de millora contínua de la gestió dels recursos humans i de modernització del Servei.

Canales d'Informació:

Saltar pie